01- Kelas Menyimpan Database Pelanggan Dari Group Whatsapp

Siapa ada pengalaman bila join banyak sangat group whatsapp,

tiba tiba handphone jadi hang, beku, diam sahaja tak boleh buat apa dah? 

Saya pernah join banyak sangat group, notifikasi masuk berdentum dentum sampai handphone rasa panas macam kena bakar api, dah tu bila nak buat marketing, saya kena pm sorang-sorang prospek. Lepas tu saya kena tendang keluar dari group sebab iklan dalam group yang tak boleh iklan.  

Ha? mana nak cari balik nombor pospek? Nak tak saya beri satu penyelesaian kepada masalah anda?
Nilai apa yang akan saya ajar ialah sama mahal seperti harga handphone baru. Tapi untuk menyebarkan ilmu yang baik ini saya letak mahar cuma RM10, saya akan ajar anda bagaimana nak save nombor semua ahli di dalam group whatsapp yang anda join dan simpan di dalam file Excel. Kalau anda tak boleh nak belajar secara online, kita buat cara conferencing personal coaching online. Boleh ka boleh?


Kelas Website untuk E-commerce




https://www.wasap.my/60162551085/Nak+kelasbackupRM10








1 comment:

219 - Makna 99 Allah - Pecahan

Norsanina.blogspot.com Muhammad Al-Tanwiji dalam kitab Al-Mu’jam Al-Mufashal fi Tafsiri Gharibi Al-Qur’ani al-Karimi (2011), kata Muhaimin (...