197 Podcast to paste into docs

.

Convert text ucapan masukkan di dalam buku anda.



. Save dalam google doc
Podcast script 1.
Introduction, rahsia avatar.
Write special for olivia

Rakaman 1- episod 1
Tema buku Rahsia Avatar Perlanggan berdasarkan manusia hidup.

Podcast ini untuk siapa? 

Firestone Olivia (ESTP - Entrepreneur)

Write me my first podcast script for this title Rahsia Avatar Perlanggan berdasarkan manusia hidup. Write for this audience, estp mbti type. Entrepreneur.100 words.

Untuk penulis konten dan 
Buku ini sangat perlu bagi : 
Orang yang dah banyak buat iklan tapi tak berhasil.
Orang yang mahu pelanggan beli berkali-kali
Orang yang mahu membuka pasaran baru.

Script podcast tajuk .
Rahsia Avatar Perlanggan berdasarkan manusia hidup write to Olivia as an 


Rakaman 1- episod 1- BM

Tajuk Buku : Rahsia Mencipta Avatar Berdasarkan Hidup Manusia

Pengenalan:
Selamat datang, rakan usahawan! Hari ini, kita akan meneroka alam misteri rahsia mencipta avatar pelanggan yang di inspirasikan dari pengalaman manusia sebenar. Sebagai individu dinamik dan unik, kita mengimpikan maklumat yang mencerminkan semangat keusahawanan kita.

Badan:
Teroka hubungan simbiotik antara avatar dan kehidupan manusia. Kita akan di dedahkan dengan psikologi di sebalik keputusan pelanggan membelindanntidak memebeli. ketahui bagaimana ciri-ciri ini mempengaruhi pilihan bakal pelanggan kita.

Isi satu &



Penutup:
Dalam perjalanan singkat ini, kita telah mengungkapkan hubungan misteri antara personaliti dinamik kita dan dunia keusahawanan. Sebagai usahawan jom kita manfaatkan pemahaman baru ini untuk meningkatkan perniagaan kita.

 Teruskan menndengar untuk maklumat lanjut mengenai kaitan antara sifat manusia dan kejayaan perniagaan.

Tajuk: Rahsia Avatar Langganan Berdasarkan Cara Manusia Hidup

Pengenalan:
Hai kawan-kawan usahawan! Hari ni kita kaji benda yang menarik - rahsia cipta avatar berdasarkan manusia hidup! 


Kita nak ambil ilham dari cerita hidup manusia betul-betul. Sebab kita semua kan manusia yang unik, kita usahawan.av

Badan:
Mari kita kaji kawan-kawan antara avatar yang mirip kepada aktiviti manusia. Kita nak tahu kenapa kita suka sesetengah benda? Kenapa kita beli benda yang kita beli? Cerita ini khas untuk anda yang suka ambil risiko dan suka cuba benda baru!

Penutup:
Jadi, lepas kajian ringkas kita ni, kita boleh tahu cara mencipta avatar pelanggan kita. 

Kita, usahawan yang hebat, kita guna ilmu ini untuk buat perniagaan kita jadi lebih hebat. Jangan lupa tekan butang subscribe untuk tahu lebih lanjut tentang ini.

episod kedua - kita akan belajar ciri ciri avatar ini. Dan episod seterusnya pula kita akan belajar mengenai jenis pekerjaan manusia yang ada ciri ciri semulajadi yang daya sebutkan.


Satu 
Tajuk: Rahsia Avatar Langganan Berdasarkan Cara Manusia Hidup

Pengenalan:
Hai kawan-kawan! Hari ni kita nak kaji benda best - rahsia langganan! Kita nak ambil ilham dari cerita hidup manusia betul-betul. Sebab kita semua kan macam superhero kecil!

Badan:
Mari kita kaji kawan-kawan antara avatar (macam watak dalam game) dengan hidup manusia. Kita nak tahu kenapa kita suka langganan benda-benda. Cerita ni pun berkait dengan jenis kita, macam ESTP. Kita suka ambil risiko dan suka cuba benda baru!

Penutup:
Jadi, lepas kajian ringkas kita ni, kita dah tahu rahsia antara peribadi kita yang hebat dan dunia langganan. Kita, sebagai kawan-kawan yang suka berani, boleh guna ilmu ni untuk buat perniagaan kita jadi lebih hebat. Jangan lupa dengar lagi untuk cerita menarik pasal manusia dan kejayaan perniagaan!

Title: Rahsia Avatar Langganan Berdasarkan Hidup Manusia

Pengenalan:
Selamat datang, rakan usahawan ESTP! Hari ini, kita meneroka alam misteri rahsia langganan, mengambil inspirasi daripada pengalaman manusia sebenar. Sebagai individu dinamik, kita mengidamkan pandangan yang mencerminkan semangat keusahawanan kita.

Badan:
Teroka hubungan simbiotik antara avatar dan kehidupan manusia. Dedahkan psikologi di sebalik pilihan langganan, mencerminkan ciri-ciri dinamik jenis MBTI ESTP. Dari pengambilan risiko hingga ketangkasan, ketahui bagaimana ciri-ciri ini mempengaruhi pilihan langganan kita.

Penutup:
Dalam perjalanan singkat ini, kita telah mengungkapkan hubungan misteri antara personaliti dinamik kita dan dunia langganan. Sebagai usahawan ESTP, mari manfaatkan pemahaman baru ini untuk meningkatkan perniagaan kita. Teruskan menyimak untuk wawasan lebih lanjut mengenai pertautan antara sifat manusia dan kejayaan perniagaan.

Recording one English 
Season 2 


Title: Unveiling Subscription Secrets Rooted in Real Lives

Introduction:
Welcome, fellow entrepreneurs! Today, we dive into the enigmatic realm of subscription secrets, drawing inspiration from real-life human experiences. As dynamic individuals, we crave insights that resonate with our entrepreneurial spirit.

Body:
Explore the symbiotic relationship between avatars and human lives. Uncover the psychology behind subscription choices. From risk-taking to adaptability, discover how these characteristics influence our subscription preferences.

Conclusion:
In this brief journey, we've unraveled the mysterious connection between our dynamic personalities and the subscription world. As an entrepreneurs, let's leverage this newfound understanding to enhance our ventures. Stay tuned for more insights on the intersection of human nature and business success.

No comments:

Post a Comment

219 - Makna 99 Allah - Pecahan

Norsanina.blogspot.com Muhammad Al-Tanwiji dalam kitab Al-Mu’jam Al-Mufashal fi Tafsiri Gharibi Al-Qur’ani al-Karimi (2011), kata Muhaimin (...